Monday, August 3, 2009

~~kARgo vs IMtihaN~~

Bismillahirahmanirahim
Salamualaikum wbt..

Alhamdulilah selesai sudah segala urusan kargo kotak ke Mesia,mudahan2 sampai dengan selamatnya.rasa kosong dah bilik ni,da tak ada apa yang tinggal,cuma beberapa buku yg masih di perlukan untuk semester terakhir nanti..mudahan2.lega rasanya bila semua dah beres,tak perlu lagi fikir lagi pasal urusan kargo mengkargo ni..(betul ke ayat ni?)hehe...janji kotak sampai mesia....amenn


~sebelum~
~selepas~

sian..beginlah nasib bila arab pinjam....uwaaaa


moga selamat sampai.....

berdebar jer rasa dari sehari ke sehari,rasa padat dengan imtihan yang berturut2,untuk mengakhiri musim panas ni,moga2 ini adalah yang terakhir,dan semuanya akan menjadi kenangan yang tak akan di lupa kan...

masih di beri ketabahan untuk teruskan semester ini,masih dalam fatrah imtihan sani,dan final exam pon akan muncul tak lama lagi.


boleh di katakan sibuk juga semester ni,hari2 kelas 8am-2am,tak lama lagi nak berakhir,moga di permudahkan Allah..rasa sunyi juga dan sedih bila kawan2 yang lain dah pulang malaysia terlebih dahulu,kalau dlu g kelas sekali,study skali ..makan sekali..suka..duka semua bersama.tapi sekarang sorang2 jer,mudahan2 tabah..

kosong dah rak buku dan apa 2 yang sebelum ni nampak penuh di bilik..tak ada apa yang tinggal lagi cuma,baju2 untuk di pakai masa syita` nanti dan sedikit buku..mu`jam dan kamus len xleh balik mesia lagi..sebab anda masih di perlukan..hehe

susah nak gambarkan perasaan ni,rasa cam sesak jer dada,nak balik mesia..masih berkire2 nak balik mesia atau tidak cuti semester ni,tapi nampak gayanyer jawapan paling tepat.."tidak"..
macam biasa la bila duduk sorang macam 2 fikir,sihat ke ayah,mak..adek beradik len...makan apa diorang,sakit diorang ada orang jaga ke tidak..huhu macam-macam.
tadi sempat juga call mak ida,sembang sikit..huhu baru jer semalam call..dah call lagi,mak selalu pesan,"balik jangan tangan kosong",yakni habes kan juga belajar tu moga tak sia2.walaupun ijazah hanya sekadar di atas kertas shj...(malas nak cite pasal ni..nanti teringat lagi kat mak...hehehe)nanti kang mak cakap den "lalah"...(base minang),cari sendiri makna die..ngeh2

sibuk ke ida?

kadang2 sibuk,kadang2 tidak..tapi untuk semester ni cam sibuk sikit,buat sahabat2 yang tidak di reply masej kat ym atau skype...minta maaf banyak2,kadang2 tak sempat nak reply,kadang tu korang hantar mesej time ida tido..hehe memang la kompem tak bukak mate..minta maaf banyak2,bukan sombong ke atau malas layan,tapi kadang2 keadaan tak mengizinkan..sowi tau.
tadi baru abes paper islam qodoya...cam sains sikit2 subjek ni,mudah2an dpat natijah yang baik..(pening juga jawab soklan tadi)hehe,apa2 pun Allahu yuti`ka afiah ya duktur...terima kasih atas segala ilmu,dari tak tahu apa2 kepada tahu..

sampai sini dulu ..nak tulis panjang mood tak de,hehe esok ade paper perancis,(lughah faransa),doakan ida moga dipermudahkan..
sayang semua....

wassalam..

......lau amar a`rib......

No comments: